top of page

Tutkimus 2017

TUTKIMUS

Asiakaskokemus ja -palvelu suomalaisissa pörssiyrityksissä

Tutkimus paljastaa miten asiakaskokemus ja -palvelu näkyy suomalaisten pörssiyritysten julkilausumissa.

Selvitimme asiakaspalvelun ja -kokemuksen merkitystä suomalaisissa pörssiyrityksissä. Ovatko yritykset ottaneet asiakaskokemuksen ja sen kehittämisen osaksi strategiaa ja liiketoiminnan kehitystä ja näkyykö tämä yritysten julkilausumissa? 

Entä voiko strategisella asiakaskokemuksella olla merkitystä yrityksen kasvuun tai kannattavuuteen?

YHTEISTYÖSSÄ

Provad_logo_01_XL_www-300x300.png
Giosg_www.png
Justin_www2.png
Celkee_uusi_www-2.png
Verco_www.png
mg-www.png
SymfoniESM_taustaton.png
02_Pro_logo_rgb_www-300x300.png
indagatus_logo_v2_bitmap_basic.png
TaVe_CMYK.png
vsptransparent_www-300x300.png

TARINAT

bottom of page