Etsi
  • Asiakaspalvelukokemus.fi

Tutkimus: Asiakaskokemus ja -palvelu suomalaisissa pörssiyrityksissä

Tutkimus paljastaa miten asiakaskokemus ja -palvelu näkyy suomalaisten pörssiyritysten julkilausumissa.

Selvitimme asiakaspalvelun ja -kokemuksen merkitystä suomalaisissa pörssiyrityksissä. Ovatko yritykset ottaneet asiakaskokemuksen ja sen kehittämisen osaksi strategiaa ja liiketoiminnan kehitystä ja näkyykö tämä yritysten julkilausumissa?

Entä voiko strategisella asiakaskokemuksella olla merkitystä yrityksen kasvuun tai kannattavuuteen?


LATAA TUTKIMUS


Pysy jatkossakin asiakaskokemuksen ja -palvelun aallonharjalla: Tilaa uutiskirje ja liity mukaan

Asiakaspalvelukokemus.fi

info@asiakaspalvelukokemus.fi

+358 40 0422802

©2020 Asiakaspalvelukokemus.fi

Ränch Markkinoinnin toteuttamat sivut.

Ota yhteyttä