top of page
_kohtaamis_event__386cafa8b5d495eb103dc6

#kohtaamisia21 - How to CX

Suomen suurin ja odotetuin asiakaskokemuksen ja -palvelun johtamisen sekä kehittämisen seminaari on taas täällä. Kevään 2020 loppuunmyyty tapahtuma keräsi yhteen 200 alan asiantuntijaa, huippupuhujat ja case-esitykset. 10.03.2021 teemana on How to CX. Asiakaskokemus on noussut konkreettiseksi liiketoiminnalliseksi erottautumistekijäksi. Se on tavoitteellista, mitattavaa ja johdettua. Kuinka parantunut asiakaskokemus saadaan toteutumaan käytännössä? Mitkä toimenpiteet ja kehityskohteet ovat olleet ratkaisevassa asemassa onnistuneen asiakaskokemuksen luomisessa?

 

VARMISTA PAIKKASI AJOISSA

Blind bird -liput ovat myynnissä nyt!

bottom of page