Close

Lataa tutkimus ilmaiseksi

täyttämällä lomake.

Tutkimus: Asiakaskokemus ja -palvelu suomalaisissa pörssiyrityksissä

Tutkimus paljastaa miten asiakaskokemus ja -palvelu näkyy suomalaisten pörssiyritysten julkilausumissa.

Selvitimme asiakaspalvelun ja -kokemuksen merkitystä suomalaisissa pörssiyrityksissä. Ovatko yritykset ottaneet asiakaskokemuksen ja sen kehittämisen osaksi strategiaa ja liiketoiminnan kehitystä ja näkyykö tämä yritysten julkilausumissa?

Entä voiko strategisella asiakaskokemuksella olla merkitystä yrityksen kasvuun tai kannattavuuteen?

asiakaskokemus asiakaspalvelu pörssiyritys tutkimus

Tietosi ovat meillä turvassa.

Rekisteriseloste

Julkaistu 8.3.2017

YHTEISTYÖSSÄ

© 2017 Asiakaspalvelukokemus.fi