Asiakaspalvelun trendiraportti 2017

ManpowerGroup kysyi ja suomalaiset asiantuntijat kertoivat, mikä asiakaspalvelussa puhuttaa ja miten ala kehittyy vuonna 2017

Asiakaspalvelun trendiraportti 2017

ManpowerGroup haastatteli 15 asiakaspalvelun asiantuntijaa selvittääkseen alan trendit vuodelle 2017. Tutkimus luotaa vastaukset seuraaviin kysymyksiin:

  • Mikä on asiakaspalvelun merkittävin trendi/kehityssuunta vuonna 2017? Miksi?
  • Mikä on asiakaspalvelun suurin haaste vuonna 2017? Miksi?
  • Mikä on seuraava asiakaspalvelun käytäntöjä merkittävästi muuttava digitaalinen kehitysaskel? Miksi?
  • Miten asiakaspalvelun ulkoistaminen kehittyy lähivuosina?
  • Mistä asiakaspalveluun liittyvästä aiheesta toivoisit enemmän avointa keskustelua?
  • Tärkein neuvosi suomalaisille asiakaspalvelusta vastaaville ammattilaisille vuodeksi 2017?

“Asiakaspalvelusta ja sen tulevaisuu-desta keskustellaan Suomessa mielestämme aivan liian vähän. Siksi halusimme julkaista trendiraportin, jossa annamme puheenvuoron eturivin suomalaisille asiakaspalveluvaikuttajille. 

Uskomme ja toivomme, että jokainen asiakaspalvelun ammattilainen löytää raportista hyödyllisiä näkemyksiä oman organisaationsa ja ammattitaiton- sa kehittämiseen.” – Merja Laakso, Business Unit Director, ManpowerGroup

Lataa tutkimus ManpowerGroupin sivuilta.

Matti Toivonen
Kirjoittaja on asiakaspalvelukokemus.fi:n perustaja ja puuhamies. Strategi, joka uskoo asiakaskokemuksen olevan tulevaisuuden liiketoiminnan merkittävin kilpailutekijä. Johtaja, joka uskoo kokemusten syntyvän kohtaamisissa, joissa ihmiset ovat merkittävässä roolissa. Kehittäjä, joka luottaa tiedon jakamisen ja verkostojen voimaan.
Matti Toivonen on LinkedinMatti Toivonen on Twitter

Herättikö tarina mielenkiintoa? Osallistu keskusteluun:

Ole ensimmäinen joka kommentoi

wpDiscuz
mautic is open source marketing automation